Re: RE : [sdx-developers] Feature request ?

From: Frédéric Glorieux
Subject: Re: RE : [sdx-developers] Feature request ?
Date: Thu, 5 Sep 2002 11:00:16 +0200

Je comprends mieux.

Ceci pourrait marcher très vite,
 mais il faudra tester à distance la taglib

<!-- This code have not been tested yet -->
<sdx:page>
    <!-- TODO, could set an sdx_locations from params -->
    <sdx:locations>
        <sdx:location app="a" base="a"/>
    </sdx:locations>
    <xsp:logic>
        String[] ids;
        // up to you to get them
        // up to you to strip the process (if heavy) when cached results are
requested
        String q="";
        for (int i=0; i < ids.length; i++)
            q+=" sdxdocid:"+ids[i];
        (SimpleQuery) sdx_query=new simpleQuery();
        sdx_query.enableLogging(sdx_log);
        sdx_query.setUp(sdx_locations, q);
    </xsp:logic>
    <!-- TOTEST -->
    <sdx:results qid="myQuery"><!-- if you precise your own id of query,
results are cached, but SDX will not touch them, others cached results are
"last in last out" in limit of 5 by default -->
        <sdx:sort field="region" order="ascendant"/>
     </sdx:results>
</sdx:page>

Ceci rentre tout à fait dans la logique actuelle de la taglib,
ouvrant le plus qu'il est possible des variables stables tout
au long du process.
Ce serait long à documenter, mais on peut laisser des snippets sur
cette liste.