Re: [Serbiangnome-lista] Да ли је ово грешка у програму...

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Да ли је ово грешка у програму...
Date: Thu, 1 May 2003 17:39:13 +0200

> Добро, мада већ постоји налог за ову листу
> (address@hidden) како бисмо овде добијали извештаје о
> грешкама које неко пошаље непосредно Бубждаји. Зато је можда боље да
> нашем Багију уступимо само лозинку за тај налог, али онда ћемо имати и
> посредни ефекат да се свака пријава коју наш Баги пошаље Бубждаји појави
> и на нашој листи. Да ли је то добро, или, процените сами.

Онда имамо непотребно оптерећење листе. За листу бих оставио разрешење неких
конфликата које сам навео. Значи идеја је: неко пријави грешку, Баги1 или 2
то провери и ако је то стварно грешка проследи на bugzilla.gnome.org или
преводиоцу јер имамо и интерне грешке - грешке у преводима. Ако Баги1 или 2
одбије грешку и ако онај ко је пријавио и даље сматра да је био у праву има
могућност да то објави на листи.
Ако иде на address@hidden онда филтрирај и проследи  на
електронску пошту тренутно активног Багија.
Или можда неки налог на превод.орг који могу користити Баги1 и 2.

> Предлог је у реду, али има неких техничких недоречености.
>
> Нпр. треба направити нешто слично Бубждаји: када се пошаље грешка за
> gnumeric програм, онда за њено исправљање треба задужити оног ко одржава
> тај превод.

Навео сам да ће постојати две врсте грешака : интерне (које се шаљу ономе
ко преводи/одржава превод у коме је нађена грешка или на листу у случају
проблема ) и оне које након провере одлазе на bugzilla.gnome.org. И интерне
грешке проверава Баги и прослеђује на исправку преводиоцу. Ако преводилац не
реагује (не слаже се са Багијем да је у питању грешка ) проблем се преноси на
листу.

Ако неки превод нпр. има 3 отворене грешке ( неусаглашеност, правопис итд ) то
га блокира да буде одобрен ( одобрен у смислу коначних 2.2. и 2.4 издања али
не и пред-издања) и од преводиоца се захтева да исправи грешке или
да се грешке расправе на листи. Свакако лепо место  (надам се да овога неће
бити) да превод добије нову особу која одржава тај превод уколико дође до не
одазивања првог преводиоца на молбу да исправи грешке или да се грешке барем
расправе на листи.

Прочитај, молим те, пажљивије претходну поруку.

 Е сад, овде је битно да буде тачно наведено о ком се издању
> ради, па је потребно (због базе), дати у свакој пријави све што
> једнозначно идентификује један превод (производ: gnome, издање: 2.2,
> категорија: office, програм: gnumeric), а то се може урадити помоћу
> ЈаваСкрипта (који избегавам), или преко више страница.

Мислим да ће ово бити твој посао јер ћеш правити страницу. Ја сам навео само
нека поља и неке проблеме, тако да су предлози добродошли.

> Наравно, упоредо се шаље порука и Багију уколико је грешка у .POT-у
> (облици за множину, чудно склапање текста, скраћени облици речи app,
> lib, dir...), а не у самом преводу, а он то решава помоћу Гномове Бубждаје.

Јесте. То су ове спољне грешке.

> Урадићу ја све што треба, само да видим одговарајућа техничка решења.
>

> Значи, мораћеш мало да причекаш док овај твој предлог сведем на
> практичан ниво. Можда би најбоље било поставити Бубждају на
> bugzilla.prevod.org, пошто тако умањујем посао администрације, а ту је
> све то већ предвиђено, и добро урађено. Једино ћу морати да повремено
> синхронизујем две базе, или већ то аутоматски да радим.

Ја бих једноставно прослеђивао пријаве евентуалних грешака на електронску
пошту активног Багија. Значи треба нам једна ел. адреса, тј. један налог који
деле Баги1 и Баги2 - практично зар не?

Види шта је једноставније: подесити bugzilla-у или направити формулар или више
њих.

Пуно поздрава,
Слобо address@hidden