Re: [Serbiangnome-lista] gVim i dalje nesaradjuje

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] gVim i dalje nesaradjuje
Date: Sat, 3 May 2003 08:55:36 +0200

Autor: Slobo <address@hidden> [S]
MsgID: address@hidden
Datum: Fri, 2 May 2003 23:39:52 +0200

S> 1) predlog
S> Samo F9 ne radi?

Ne. Sinoć sam bio na #vim IRC kanalu i pitao. u principu, to svima radi.
Mislim mapiranje funkcijskih tastera.

Dakle, ako mapiram nefunkcijsi taster, recimo:

:imap xmms XMultiMediaSystem

Kad otkucam 'xmms' normalno se to pretvori u XMultiediaSystem. Problem
nastaje kad pokušam da to dodelim nekom funkcijskom tasteru, bilo kom.
Recimo:

:imap <F3> XMultiMediaSystem

Kad pritisnem taster F3 umesto da mi se ispiše XMultiMediaSystem dobijem
ispisano samo <F3>. Pokušavao sam da u liniji za mapiranje umesto kucanog
<F3> pritisnem taster F3 pa tako da mapiram, ista situacija, ne radi :(

S> Hajde ovako: Izbriši ova dva reda iz
[.:: snip ::.]
S> Ako ti ovo radi javi pa ću dopuniti da
S> radi u putpunosti identično, da se ne
S> mučim za džabe ako ovo nije rešenje tvog
S> problema... u redu?

Znači, zaključio sam sinoć oko 00h :o da nije problem u skripti, već u
nekom podešavanju na nivou sistema. Pokušao sam i pod okruženjima
GNOME, KDE, FluxBox i IceWM, svuda se isto ponaša. Sklanjao sam moj
~/.Xmodmap i stavljao DUNAV tastature, isto, ne radi.

S> 2) predlog
S> Meni originalna skripta nije uopšte
S> radila (napisana je 1997) i siguran sam da
S> su promene u verzijama bile značajne.
S> Nisam siguran da je to slučaj i sa 6.2beta i
S> 6.1 (kod mene gvim 6.1 radi kako treba) ali je
S> to jedno rešenje koje će verovatno
S> raditi - predlažem da radiš pod 6.1.

Nije mi radilo ni pod 6.1 :( Mogu ja lako da vratim staru verziju (napravio
sam tarball paket za Slackware za 6.2b) ali mislim da to nije to.

S> Ovo je meni trebalo... Gentoo1.4:

Jes, al ja enmam 6.1 source, a nebih ga sad skidao. Ili IPAK trebam? :)

S> 6.2beta ima nekih 40-ak zakrpa više u odnosu
S> na 6.1 verziju (411/450) , osnova je u suštini
S> ista, pa bi i skripta trebalo da radi.

I još jednom, očajan sam skapirao da nije problem do skripte nego do
mapiranja funkcijskih tastera. Imaš li neki predlog?

S> Inače meni dopuna rečnika radi...
S> Problem je kod tebe a ne u programu...

Ajde sad ću da vidim šta javlja kao gešku pa dopišem... Evo ga:

-------[ start of inserted text ]-------------------------------~->
(recnik:2922): Gtk-WARNING **: Failed to set label from markup due to error
parsing markup: Error on line 1 char 76: Element 'markup' was closed, but
the currently open element is 'span'

S> Nadam se da sam malo pomogao. Pozdrav.

Pa, recimo da sam te preduhitrio, t.j. izneverio tvoje predpostavke, ali
ipak korisnih saveta ima :) Sad ću da vidim rečnik zašto ne radi...

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 10479486
 Registered Linux User 280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX