Re: [Serbiangnome-lista] GTK1 programi

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] GTK1 programi
Date: Mon, 12 May 2003 18:56:03 +0200

> Probaj export LANG=sr_YU.ISO-8859-5

Probao sam. Prvo sam pozvao iconv -l (provera) a zatim ukucao ovo sto si naveo
i rezultat je:

Gdk-WARNING **: locale not supported by C library
Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation
Gdk-WARNING **:     ISO8859-1
Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation
Gdk-WARNING **:     ISO8859-1

Uspeo sam da se resim Missing charset... poruka sa :
xset +fp /dir/do/ms-fontova medjutim ostaje poruka (u ovom slucaju) locale not
supported... i naravno ispred mene je en prevod/program.

Ista stvar je sa sr_YU.UTF-8.

Probacu da to danas odgonetnem. Izgleda da je u igri i gnomecc --> theme
selector --> fonts ...

Hvala Danilo,
Slobo, address@hidden