Re: [Serbiangnome-lista] Plural forms

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Plural forms
Date: Fri, 23 May 2003 12:15:04 +0200

Autor: Simic Slobodan <address@hidden> [SS]
MsgID: address@hidden
Datum: Thu, 22 May 2003 14:26:21 -0000

SS> Javila mi se ideja kako resiti problem množine
SS> ako je programeri nisu predvideli.

Da, malo logike i to radi :)

SS> "Broj pronađenih i zamenjenih stringova: %d"
SS>
SS> tako na kraju može da stoji bilo koji broj pa čak i 1
SS> a da to ne bude neispravno.

Vidiš, uopšte se nisam setio da to pomenem, još odavno u Clawsu za
informacije o broju novih, nepročitanih i ukupnom broju poruka ispod liste
poruka ja koristim taj oblik informacije :) A kako sam rešavao to ranije,
bacit pogled na:
http://users.verat.net/~urke_kg/linux/screens/sylpheed_claws_full.png

pošto jedna slika govori više od 'iljadu reči :) Jeste da ovakav oblik
izgleda nezgrapno, ali služi svrsi.

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 10479486
 Registered Linux User 280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX