Re: [Serbiangnome-lista] Odobrenje za GAIM

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Odobrenje za GAIM
Date: Sun, 7 Sep 2003 14:26:32 +0200

недељa, 07. септембар 2003. 13:17:36 CEST — Urke MMI написа:

DS> Pan je vec ubacen u CVS (jos juce).

Nisi valjda onaj "bagoviti" rpevod PANa poslao? Mislim da sam njega
prijavio oko 21, a onda sam video nekoliko abnormalnih grešaka koje
sam odmah ispravio i oko 22 poslao ispravljenu verziju. Koju si poslao na CVS? :)

Poslao sam "ispravljenu" verziju, i to sam je ja dodatno jos malo ispravio (npr. zamenio sam drugi navodnik odgovarajucim; kada ces vise da naucis koji su pravi navodnici? :-).

Takodje, cini mi se da sam *OPET* ispravljao tvoju e-adresu gde je pisalo "address@hidden" :-) Za ovo treba da dodam neku skriptu koja ce sama da ispravlja ;-)

I da, urgiraj tamo da se Serbian GNOME Team doda za sr u spisak
zaslužnih građana :) Samo nas nema tamo :) (to je na dijalogu Pomoć > O programu > Zahvale)

Pa to si trebao i ranije da trazis, osim ako te onaj Charles nesto ne voli. Bice sredjeno veoma skoro.

Ziveli,
Danilo