Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom
Date: Fri, 31 Oct 2003 17:37:07 +0100

Дана 2003.10.31 10:29, Milos Rancic је написао:
> Glavna frka je prosla, tako da ja mogu da se sada bavim racunskom
> lingvistikom, a ne bazicnim stvarima na operativnom sistemu. A ako mi
> nesto smeta, promenicu.

        Ако је тако, пробај и моје описе уноса у Јудиту за српски и
старословенски. Могао би и да даш који коментар старословенског описа; да ли се
(и како) може побољшати?

> Inace, sto se tastature tice, imajte u vidu preporuke Mitra Pesikana.
> Drugo, ima li ko prolaz do onog sto pravi KBD paket? Mamlaz je uvrstio
> moju tastaturu iako sam mu rekao da uvrsti Antonovu. A to je uradio
> jedno dve godine posto sam mu poslao tastaturu.

        Па пошаљи му писмо. Ево, ја се већ извесно време натежем са Сталманом
око превода места gnu.org (често мењају опште координаторе).

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,