sysvinit-devel

[sysvinit-devel] Sute de produse la numai 59 de lei

From: Maxine - Haine si accesorii pentru femei
Subject: [sysvinit-devel] Sute de produse la numai 59 de lei
Date: Sat, 13 Oct 2012 20:57:02 +0000

Acceseaza versiunea online.
Maxine este acum pe Facebook! Apasa Like si stai in legatura cu noi.
Maxine iti ofera posibilitatea de a rezerva produsele dorite timp de doua saptamani. Comanzi acum, platesti cand ai bani.

Sute de produse la numai 59 de lei

Doar in saptamana 8 - 14 octombrie Maxine iti ofera sute de produse la pretul unic de 59 de lei.

Grabeste-te! Stocul este limitat!

Vezi toate Reducerile
Vezi toate Reducerile

Ti-am trimis acest email pentru ca ne-am gandit ca ti-ar placea sa afli despre cele mai noi produse si oferte de la Maxine.
Daca nu mai doresti sa primesti noutati de la noi te poti dezabona aici.
Remove me from your database.

$1