[gnu-pl] może nowy tłumacz

From: slawooo
Subject: [gnu-pl] może nowy tłumacz
Date: 26 Aug 2003 02:45:05 +0200

Cześć wam.
Pisze do was w sprawie przyłączenia się do projektu tłumaczenia stron gnu.
Prosze was o jakieś dokładniejsze informacje dotyczące dołączenia się do was.
Używam Debiana od pewnego czasu i pisze do was bo widze w tym jakąś możliwość
odwdzięczenia się temu dziwnemu zjawisku darmowego oprogramowania za to że
istnieje. Poza tym nie wiem co mam pisać i czekam na odpowiedź.
Ps. Jestem studentem, i radze sobie z angielskim całkiem nieźle. Tłumaczem
przysięgłym to może nie jestem ale i tak myślę że sobie poradzę bo przeczytałem
już troche stron man'a i nie miałem jeszcze więkrzych problemów.
Z góry dziękuję za informacje.