www-ca-traductors

Re: [wwwcat-traductors] Traducció

From: Toni Hermoso Pulido
Subject: Re: [wwwcat-traductors] Traducció
Date: Wed, 11 Jan 2006 12:20:31 +0100

Al 10/01/06 17:53, En/na Miquel Puigpelat ha escrit:
Salutacions. M'acabo d'incorporar al grup i us remeto una traducció de la pàgina
http://www.gnu.org/philosophy/gif.html per a la vostra avaluació.

Cordialment,

Hola!
He fet una repassada ràpida i només he trobat això:

Molta gent estaria encantada de generar-los per a nosaltres -> diria que generar-les perquè sembla referir-se a les imatges.

llibreria -> biblioteca

Salut!

P.D: Jo també tinc una traducció pendent de fa temps. A veure si la passo...

--
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://drac.homelinux.org