www-ca-traductors

[wwwcat-traductors] GNU manifesto

From: mpuigpe1
Subject: [wwwcat-traductors] GNU manifesto
Date: Tue, 11 Mar 2008 21:10:44 +0100

He penjat la pàgina a http://www.gnu.org/gnu/manifesto.ca.html per poder anar fent comentaris (a la llista de correu no es veia bé). Jo només he tingut temps de penjar-la (vaig atrafegat, però després de setmana santa torno a la càrrega). Un cop revisada ja posaré el links cap a la traducció. No es veu igual que l'original perquè encara no he actualitzat els SSI amb el nou (o penúltim) disseny.

Agraïm al Joan (Gràcies!) la currada que ha fet amb aquesta pàgina llarguíssima i fonamental :-)

Fins aviat.

Miquel.