www-ca-traductors

[wwwcat-traductors] Presentació i primers dubte s

From: Fèlix
Subject: [wwwcat-traductors] Presentació i primers dubte s
Date: Mon, 5 Oct 2009 17:35:36 +0200

Hola,

em dic Fèlix i des d'ahir que sóc membre del grup de traducció GNU-ca.

M'he assignat la tasca (si us sembla bé) de traduir l'article Why Software Should Be Free. He començat la traducció en un document de text pla perquè encara no sé com funciona el protocol. Em vaig instal·lar el gTranslator però no sé d'on he de treure el fitxer .po del que es parla a http://www.gnu.org/server/standards/translations/ca/  També necessitaria orientació per a configurar el gTranslator (no estic segur de què cal posar als camps "Character set", "Plural forms" i d'altres). Hi ha algun lloc on s'expliqui tot això? Ja em perdonareu però de moment vaig bastant desorientat.

Gràcies per la paciència.

Fèlix Llopart