www-cs-general

[www-cs] mohu nějak pomoci ?

From: equus . ego
Subject: [www-cs] mohu nějak pomoci ?
Date: Fri, 30 Mar 2012 11:48:33 +0200 (CEST)

Dobrý den,
omlouvám se, pokud to nebyl dobrý nápad psát tento e-mail přímo do mail listu;
s tímto typem komunikace mám bohužel v podstatě nulové zkušenosti. Pokud by to
bylo možné, rád bych se nějak zapojil do Vašeho úsilí o další vývoj a údržbu
české verze gnu.org. GNU/Linuxu ze srdce fandím již nějaký ten rok, ale na
počítače jsem naprosté dřevo (i když někteří lidé mi to na první pohled
nevěří). V současné době se celkem úspěšně zbavuji závislosti na počítačích, a
tedy mohu nabídnout pouze limitovanou aktivitu, nicméně doufám, že i ta by snad
mohla i přes všechny mé neřesti a nešvary být ku prospěchu věci. Jsem studentem
Cizích jazyků pro komerční praxi FF ZČU v Plzni, mým zaměřením ja angličtina a
němčina, chvílemi jsem posedlý spisovnou češtinou, ale mám i jiné, občas
nebezpečnější koníčky. Ještě jedno varování na závěr - je nad moje veškeré
schopnosti pochopit význam slova deadline, uzávěrka, mezní termín atp. To slovo
v mém slovníku existuje pouze ve vztahu k jiným osobám (když po někom něco
chci, umím být hodně protivný, ale sám odmítám podléhat jakékoli autoritě, byť
by jí mělo být třeba jen datum v kalendáři nebo konstelace ručiček na
hodinkách). Pokud Vás tento e-mail nevyděsil k smrti nebo nenadálé ztrátě
příčetnosti, budu očekávat nějaké instrukce. Doufám, že nějaké dostanu.
S přáním hezkého dne

Jan Kubát, údajně beznadějný případ

// Odesilatel tohoto e-mailu morálně podporuje Plzeň jako Evropské hlavní město
kultury 2015