www-eo-tradukado

[Www-eo-tradukado] Re: traduko de la cxefpagxo finita

From: Ludovic Courtès
Subject: [Www-eo-tradukado] Re: traduko de la cxefpagxo finita
Date: Mon, 06 Oct 2008 09:53:02 +0200

Saluton Denizo,

"Denizo/Dennis" <address@hidden> writes:

> traduko de la cxefpagxo (k alkrocxita):
> http://www.ipernity.com/blog/denizo/97835

Bonege!  Ĉu vi havas tuj-enmeteblan HTML-dosieron de tiu paĝo?

Aldone, ĉu vi aliĝis al la address@hidden' dissendolisto?  Tio
helpus se ni volas ke tiu paĝo estas ĝisdatigita, sed estas multege da
mesaĝoj tie.

> Mi ektradukas nun la jenan (la dua prioritajxo):
> http://www.gnu.org/philosophy/open-source-misses-the-point.html

Bone, tiu ŝajnas bona ideo al mi.

> Mi instigas al vi ektraduki la jenan (laux la listo kun prioritajxoj:
> http://www.gnu.org/server/standards/translations/priorities.html)
> http://www.gnu.org/philosophy/compromise.html

Mi ŝategus fari tion, sed kiel vi certe jam komprenis, manka tempo al mi
por tradukado...

> Aldone mi sxatus se vi enmetus la tradukon cvs-en kaj aldonus la novan
> aspekton (rig.
> http://www.gnu.org/server/standards/translations/details.html)

Mi ĵus ekfaris ĝin.  Mi sendos mesaĝon kiam ĝi pretos.

Dankon!

Ludoviko.