www-eo-tradukado

[Www-eo-tradukado] ektradukado

From: Marco van Hulten
Subject: [Www-eo-tradukado] ektradukado
Date: Sat, 14 Nov 2009 20:21:45 +0100

Saluton,

Hodiaŭ mi enskribis sin kiel tradukisto de GNU-retpaĝo.  Nun mi estas
komenconta de tradukisto sed mi estas komencinta de esperanto.
Alivorte, mia esperanto ankoraŭ ne estas perfekta, sed mi povas helpi.
(Mia angla lingvo certe estas sufice bona.)

Mi vidis la bonimpresan tradukadon de ĉefpago de GNU-retpaĝo je
http://denizo.opia.dk/tradukado:la.gnu-operaciumo.  Tamen, mi havas
plibonigojn por ĉi-tio.  Kien mi povas loki ĉi-tion aŭ ŝanĝi la
originalon?  (Nuntempe ĝi estas skribita sur papiro.)

Mi ankoraŭ ne rigardis la programaron GNU United Nations.

Ĝis, Marco