www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Пребацивање пос тојећих превода на ГНУН

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Www-sr-dev] Пребацивање пос тојећих превода на ГНУН
Date: Wed, 13 Aug 2008 20:57:20 +0200

Lazar Kovacevic је написао:
пробао сам да нађем одговарајуће ПОТ датотеке, али нисам успео да их нађем за следеће фајлове

graphics/license-logos.sr.html

Колико видим, директоријум graphics још увек није под контролом ГНУН-а. Питаћу вебмастере о овоме.

help/evaluation.sr.html

        Ова страница изгледа да такође није под контролом ГНУН-а.

licenses/gpl-howto.sr.html
licenses/gpl-violation.sr.html
links/companies.sr.html
software/devel.sr.html
software/software.sr.html

        Ни ове.

за остале странице сам нашао ПО еквиваленте, и тренутно завршавам са пребацивањем. послаћу их касније вечерас.

        Сутра ћу бити на факултету, па ћу их скинути и прегледати.

за ове горе наведене стране ћу исто да проверим превод и снимим на савану нове верзије, па предлажем да се онда у постојећем хтмл формату и оне учитају на главни сервер, а када се појаве ПОТ датотеке, тада ћу их пребацити у нови формат.

Нажалост, није могуће (формално; технички, наравно, јесте) постављање датотека у формату Хатеемел на www.gnu.org. Систем је углавном пребачен на ГНУН, и сви нови преводи се морају постављати у формату .po. Дакле, мораћемо да пребацимо те датотеке у тај формат. Како — остаје да се види, када не постоје одговарајуће .pot датотеке. Сазнаћу, па ћу јавити овде.

--