www-tr-internal

[www-tr-internal] Genel durum

From: Ali Servet Dönmez
Subject: [www-tr-internal] Genel durum
Date: Mon, 25 Aug 2008 12:27:29 +0200

Merhaba,

"www-tr" (eski adıyla "g-nut") projesinde kendi aramızdaki tartışmalarda
kullanmak üzere kurduğum mektuplaşma listesine hepiniz hoşgeldiniz.

Öncelikle bu listede ve ayrıca savannah üzerindeki projede üye olarak
görünen, benim haricimdeki altı kişiden kaçının hayatta olduğunu
öğrenmek istiyorum. Bunun için Can Aydın, Ekrik Berem, Hüseyin Oğuz
Albayrak, İşbaran Akçayır, Pınar Yanardağ ve Oğuzhan Yücel'den listeye
durumları hakkında yanıt vermelerini rica ediyorum.

Saygılarımla,
Ali Servet Dönmez

--
Ali Servet Dönmez <address@hidden>