ampu-announce

[Ampu-announce] disarmament

From: Mike Thompson
Subject: [Ampu-announce] disarmament
Date: Tue, 3 Oct 2006 19:35:47 -0500

Ook daarin kun je dus weer 'grazen' door op de diverse items te klikken.
We hadden een heel leuk gesprek wat qua tijd wat uitliep. nl en de RSS feed van Tulip nieuws toegevoegd als opml. Technorati tags: grazr, opml, reading list, bloglines. tv gaan komen voor filmpjes en wil men de Commodore community actief gaan betrekken bij de weblog e.
Kortom: voor elk wat wils.
En natuurlijk maken ze zo ook kennis met het fenomeen screencasts. Ik heb dat eens even uitgeprobeerd.
The NOBO, which stands for Non ObjectingBeneficial Ownership,. Die zie je nu rechts staan.
Leuk, dat je zo je content weer terug ziet komen en prima dat mijn werk zo gebruikt wordt om mensen in het onderwijs te laten zien wat weblogs nu eigenlijk zijn. En ik moet zeggen, aanpassingen verlopen nu heel soepel via opmlworkstation.
Lekker 'grazen' en rondneuzen en evt. En omdat je het van buiten moet kennen, gebruik je je verstand. En omdat je het van buiten moet kennen, gebruik je je verstand.
Hij heeft OPML Manager gemaakt.
Ofwel het zijn tooltjes, techniekjes, mooie trends, fijne acties en wat al iets meer zij. Maar nu beurs achter de rug is, zullen ze bij Commodore niet stil gaan zitten voor wat betreft bloggen e. Denk aan teksten met links naar sides, of sheets met links of foto's. Kortom: voor elk wat wils.
Op deze manier kun je dus OPML files opbouwen.
Kennelijk is dat krachtig en prachtig tegelijk. Ik heb hem maar even rechts onder My Reading List gezet. Kortom: voor elk wat wils. Geeft toch altijd een goed beeld hoe de sfeer is in het bedrijf. Door vanuit Bloglines een export te maken, krijg automatisch een opml file. Ja dat is weer van binnen. Je ziet niet alleen een lijstje van de webfeeds, maar je kunt er ook op doorklikken naar de lijst met berichten en zelfs de berichten lezen als je verder klikt op een titel.
Het is mooi te merken dat je eens niet hoeft uit te leggen waarom je virale middelen zoals weblogs, podcasts e. Tegelijkertijd heeft hij die Spamgarden als Wordpress-plugin gepubliceerd, zodat iedere WP-gebruiker zijn eigen boom kan planten.
Nou, misschien doen we dan niet liever, maar onze angsten en afweermechanismes zorgen er in ieder geval voor dat we dat toneelstuk opvoeren.
En ik moet zeggen, ik heb weer heel wat bijgeleerd.
Technorati tags: grazr, opml, reading list, bloglines.
Technorati tags: opml, reading list, opmlworkstation.
Meerdendeel is van buiten geleerd en opgeschreven. Technorati tags: opml, reading list, opmlworkstation.
Kennelijk is het zo dat als je jezelf bloot geeft en je zwakte toont, als je je gevoel op dat moment belangrijker vindt dan je verstand, mensen dat oppikken en oppakken als zijnde van waarde. We spelen dus vaak een rol.