[Dolibarr-dev] Datd e creation des commande, expedition, facture ..

From: aurelien
Subject: [Dolibarr-dev] Datd e creation des commande, expedition, facture ..
Date: Wed, 10 Aug 2011 21:24:35 +0200

Hello to all.

A question about the class of the element Propal Cerati, order, shipping invoice.

I import the archive (for historical re-import of several comply during anterior)

I use a preparation of important data, then uses the class dolibarr to create order, ETCC.

But I changed all of ibligé class to allow to define the date of creation based on my data, not the actual date of creation in dolibarr.

Would not it be wise to change these class, the create method, allowing to define the date of creation, and if it is not provided, OF USERS today's date?

------

Hello a tous .

Une question quant aux class de ceration des element propal, commande, expedition facture.

Je fais des import d'archive (pour historique, re-import de plusieur exerice anterieure)

J'utilise une preparation des donnée importes, puis utilise les class dolibarr pour creer les commande, etcc.

Mais je suis ibligé de modifié toutes ces class pour permettre de definir la date de creations basé sur mes donnée, et non pas la date reel de creation dans dolibarr.

NE serait il pas judicieux de modifé ces class, dans les methode create, pour permettre de definir la date de creation, et si celle ci n'est pas fournis, d'utliser la date du jour ?

Bon courage a tous..

PS, je vais essayé Git :)

Aurélien