www-pl-trans

[www-pl-trans] Literówka

From: konraadkacz
Subject: [www-pl-trans] Literówka
Date: Mon, 26 Jun 2023 23:50:11 +0200

Witam!!

   Nazywam się Konrad. Czytałem polskie tłumaczenie strony o GNU. Dokładny jej adres to: http://gnu.ist.utl.pt/gnu/gnu-history.pl.html. W 6. akapicie od dołu głównego tekstu znalazłem literówkę. W 2. zdaniu tego akapitu. Zdanie to brzmi: "Widać więc, że napisanie systemu operacyjnego do ogromne zadanie.". Najwyraźniej w tym zdaniu zamiast do powinno być to. Brzmiałoby wtedy: "Widać więc, że napisanie systemu operacyjnego to ogromne zadanie.".
   Zróbcie Państwo z tym co uważacie. Piszę tylko żeby ewentualnie wspomóc wasz wysiłek, zgodnie z tym co napisaliście: "Aby przyłączyć się do projektu i pomóc w tłumaczeniu tekstów skontaktuj się z <web-translators-pl@gnu.org>.".

Cześć!!