elmo-users

Re: [elmo-users] Bonzur

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Bonzur
Date: Sun, 13 Apr 2003 12:30:13 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Jeśli mają być krótkie opisy do funkcji exec_table.t, to trzeba się
> zdecydować na jakiś format opisu. Może doxygen? (/**, /*!, ///)

Jeśli wszystkie trzy są odpowiednie, to ja zaraz przerabiam skrypt,
żeby brał pod uwagę każdy z nich i generował ten tekst.  Opis funkcji
musi być jeden wiersz nad jej deklaracją.

> Druga rzecz, która się z tym wiąże: i18n. gettext wydaje się mniej
> lub bardziej oczywisty, można by od razu wrzucać stringi z _(),
> ale może są jakieś przeciwwskazania?

Aha.... ja mam takie średnie pojęcie o gettekście.  Ale czy to makro
_() ma obejmować stringi statyczne, czy też przy korzystaniu z nich?

> Swoją drogą nie jestem do końca przekonany do tego, że helpy powinny
> być generowane automatycznie z opisów funkcji. Zalety są oczywiste,
> ale wada to brak kontroli. Może jednak przygotowanie statycznych ekranów
> pomocy ma sens? Mogę je apdejtować, na ile mi starczy sił.

Ale statyczny ekran będzie zawierał być może nieprawidłowe klawisze
związane z funkcjami no i stanie się bardzo szybko nieaktualny przy
obecnym tempie prac.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/