elmo-users

Re: [elmo-users] Bonzur

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] Bonzur
Date: Sun, 13 Apr 2003 17:23:02 +0200

On Sun, Apr 13, 2003 at 12:24:50PM +0000, rzyjontko wrote:

> Ja w ogóle jakoś nie kumam tego mailmana.  Dzisiaj robię trzecie
> podejście, żeby dodawał reply-to, bo przecież wściec się można przy
> odpowiadaniu.  Zobaczymy jak będzie teraz...

Ja pierwsze co robię zawsze zmieniam z Poster na This list, inaczej
ludzie się gubią... Tak czy inaczej wygląda na to, że teraz jest
to tu ustawione dobrze.

> Moja propozycja:
>     char name[] = P_tmpdir "/elmo-XXXXXX";
>
> I jeszcze gdzieś na początku:
>
>   #ifndef P_tmpdir
>   # define P_tmpdir "/tmp"
>   #endif

o tak

> Skoro to u Ciebie działa, to ja zaraz tak właśnie zrobię.  Jak będzie
> hulać to wrzucam.

"działa" w sensie że tworzy i usuwa plik jak trzeba, jeśli go poedytować
na innej konsoli to jest wysyłany, ale edytor wywoływany jest bez argumentu,
czyli to trzeba naprawić, a ja się już wgryzłem w budowę helpa. Jak wrócę
z urodzin to do tego zajrzę.

Acha... może elmo_editor czy coś...

Pozdrowienia,
Artur