elmo-users

Re: [elmo-users]charset

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]charset
Date: Wed, 18 Jun 2003 21:46:44 +0200

Dnia Wed, 18 Jun 2003 21:17:30 +0200, rzyjontko napisał:
> Dostałem dzisiaj patcha, który dodaje nową zmienną do pliku
> konfiguracyjnego.  Zmienna nazywa się charset.
>
> Więc jeśli sobie pociągniecie źródła z cvsa, to dodajcie sobie do
> pliku konfiguracyjnego:
>   set charset "iso-8859-2"
>
> bo domyślne jest "us-ascii".  Dałoby radę, żeby elmoconf.pl wykrywał
> charset na podstawie locale?  Np. pl_PL to nasze, a francuskie,
> niemieckie czy hiszpańskie to *-1 itd?  Ostatecznie mógłby się pytać.

No można ze zmiennej $ENV{LANG}, jeżeli istnieje wyciągać. U mnie to wygląda
tak 'pl_PL.ISO8859-2', i teraz pytanie czy wyciągac tylko 'pl_PL' czy
'ISO8859-2' i
obrabiać do postaci 'iso-8859-2' ?

a jeżeli nie ma to byłby domyślny 'us-ascii' podstawiany.

mogę zaraz do doklepać, tylko powiedzcie jak mam dzielić tą zmienną :)

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...