gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] Statistik v3?

From: Aron Boström
Subject: [Gnuheter-dev] Statistik v3?
Date: Tue, 07 Jan 2003 22:21:35 +0100 (MET)

Tänkte banka lite på statistikkoden igen. :-)

-Phoenix, Chimera och Safari kategoriseras inte alls.
-Den läser fel ibland.

Jag funderar på om man kan skippa Mozilla, Galeon och liknande och
kategorisera utifrån HTML-renderare som:
Gecko (Mozilla, Galeon, Phoenix eller vad den kommer heta, K-Meleon,
Netscape 6+, ...)
KHTML (Konqueror, AtheOS läsare, Apples nya Safari, ...)
Netscape 4
Links
Lynx
MS' renderare, har glömt vad kompononten kallas.

Synpunkter?

Hur som helst är detta ett senare projekt, under Januari har jag främst
tänkt röra om bland themes-koden och en del mindre saker. (Uppsnyggningar
i admin.php, och småsaker utspridda överallt som jag inte längre har koll
på.)