gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] phpshop + gnuheter

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] phpshop + gnuheter
Date: Mon, 3 Feb 2003 21:04:15 +0100

On Mon, 03 Feb 2003, Olle E. Johansson wrote:

> I mina hybridvariantäventyr undrar jag om någon har integrerat gnuheter
> och PHPshop?

Kollade lite på den nu, och den verkar inte finnas översatt till
svenska alls ännu? Men det verkar ju inte helt hopplöst svårt att göra
det. Lite klurigt att ordna med de befintliga användarkontona kanske.

> Har en hybrid för domänansökningar (Gnuheter + egenutvecklat) på
> http://webomat.webway.se för den som är nyfiken.

Snyggt! Hur tycker du att det fungerar med Gnuheter-koden? Något som
vi bör fixa?

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/