gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] [Bug #2505] Kakbugg i modereringen

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] [Bug #2505] Kakbugg i modereringen
Date: Sun, 9 Feb 2003 13:30:34 +0100

Jag får inte alls det felmeddelandet med en ny cvs checkout.
Jag får något i stil med:
db_connect cannot be redeclared (allready declared in mainfile.php:38) in
mainfile.php:37

Jag löste det genom några utvalda ändringar av include() till include_once()

Nu funkar det i alla fall jättebra att moderera upp eller ner poäng. Jag har
dock bara testat om man är både inloggad som user och som admin.

Ska testa vidare lite innan jag postar en patch till listan.
--
.Aron