gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] [Bug #2505] Kakbugg i modereringen

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] [Bug #2505] Kakbugg i modereringen
Date: Sun, 9 Feb 2003 14:09:53 +0100

Allting modererar jättebra, men man måste vara inloggad som admin och
användare samtidigt, vilket egentligen är rätt väck?

comments.php:66, 54 säger:
if (((($admintest == 1) && ($moderate == 1)) || ($moderate == 2)) && ($user))

men det borde väl bara behöva vara:
if ((($admintest == 1) && ($moderate == 1)) || ($moderate == 2))

Med det senare alternativet räcker det att vara inloggad som admin.

--
.Aron