gug-bg-herd

Re: Замяна на gtk_action_disconnect_proxy

From: Dimitur Kirov
Subject: Re: Замяна на gtk_action_disconnect_proxy
Date: Wed, 19 Aug 2009 18:04:33 +0000

Yavor Doganov <address@hidden> wrote:
> Точно това е малоумието при разработчиците, които натрапват тези
> символи на потребителите.  Програмата спира да се компилира с по-нови
> версии на библиотеката, а като издадат нова версия на програмата,
> вече изискват все по-нови версии на библиотеката и не се компилира
> със старите... Затова според мен трябва да се използват само в
> официални програми на GNOME, които се движат заедно с GTK+, GLib и
> т.н.  Останалите разработчици да си тестват от време на време и да
> мигрират разумно, поддържайки възможно най-голям брой версии.  IMHO.
мда, самото @deprecated не означава, че не трябва да се ползва, а
означава, че е желателно да го няма в нови проекти. kazehakase далеч не
е нов проект и с това -DGTK_DISABLE_DEPRECATED сами си го набиват

> Проверката за версия вместо функционалност е винаги грозен и не
> напълно реалистичен тест.  Ще ползвам Autoconf за тази цел, това поне
> е лесно.
за това не съм съгласен. GTK_CHECK_VERSION е директива на препроцесора
и винаги работи правилно. Условието е ИСТИНА ако версията е >= от
зададените числа. С Autoconf не виждам как ще стане по-красиво. Може и
да не съм разбрал. :-/

Така или иначе `как' е подробност. Има ли нужда от различен код за
различни версии - грозотията е неизбежна :-)