gug-bg-herd

Re: Нов член: Делян Райч ев

From: Delyan Raychev
Subject: Re: Нов член: Делян Райч ев
Date: Sun, 20 Jun 2010 21:04:48 -0400

Здравейте и благодаря за приема в групата.

С Тони Кацаров се запознах вече - поговорихме за някои много интересни разлики
между gNewSense и Trisquel и той ме упъти към тази група.  Страхотно е че имам
сънародници в GNU проекта.

Март месец на LibrePlanet2010 се запознах с Христина Хараланова и до преди
няколко дни си мислех че аз и тя сме може би единствените българи
заинтересовани от свободен софтуер.  Радвам се че сме много повече от двама...
И съдейки по това колко често виждам името на Явор по GNU имеил листитие - явно
сме активна група!

Както Явор спомена - GNU oleo ми е от скоро - още нищичко не съм свършил с
него, обаче много се радвам че вече не е без отговорник.  Мисля че е важен
софтуер да бъде изоставен.
Помагам също със gNewSense...
Радиолюбителството ми е хоби (има много прилики със свободния софтуер).

Поздрави за сега!

PS Има ли GNU сбирки в България?

Делян
email: address@hidden / address@hidden