gug-bg-herd

Re: Нов член: Делян Райч ев

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Нов член: Делян Райч ев
Date: Tue, 22 Jun 2010 17:10:45 +0300

В 21:04 -0400 на 20.06.2010 (нд), Delyan Raychev написа:
> Има ли GNU сбирки в България?

Досега не е имало, но ако някой разполага с ресурсите да организира
еднократно такава среща в рамките на GHM [1], няма никакъв проблем да
говорим с Брайън и Хосе и да се случат нещата.  Може би вече имат идея
къде ще бъде срещата догодина, но нищо не пречи и през 2012 или
по-нататък да се направи.

Ще се радвам много, ако има такава среща в България, без значение в кой
град/място.

(Всъщност мен ме бяха поканили в Гьотеборг и даже ми осигуриха
финансирането, но точно по онова време тъща ми се разболя фатално и
нямаше как да пътувам.)

[1]  http://gnu.org/s/ghm