gug-bg-herd

GNU/Linux в МГ Варна

From: Ivaylo Valkov
Subject: GNU/Linux в МГ Варна
Date: Sat, 27 Oct 2012 22:55:18 +0300

Здравейте,

Тук последно време май го обърнахме в списък за хвалене, но да се
похваля. ;) Струва ми се, че не е маловажно.

От 20-ти този месец в Математическа гимназия „Д-р Петър Берон“ гр. Варна
~всяка събота се провеждат занимания с ученици свързани с GNU/Linux и
свободен софтуер. Ще продължат до към юни-юли месец догодина.

Аз съм лично замесен като един от лекторите. Опитвам се доколкото мога
да избутам нещата от отворен код и „Linux“ към свободен софтуер и
GNU(/Linux). Струва ми се има надежда. Почти всичко се прави ad-hoc,
когато наближи времето.

Формата на провеждане е ателие/кръжок и достъпът е свободен. За сега за
двете сбирки са идвали около 12-14 души, а официално по документи трябва
да са 8.

Издействал съм да се работи основно с Debian (main).

Проектът вече има страница. [1] За името на под домейна не успях да се
преборя, но вярната информация присъства в полезната част. Добавил съм и
връзка към този списък/група освен всичко останало.

Естествено се налагат компромиси (засега дребни и несъществени), но
мисля, че си струват. Времето ще покаже.

Поздрави,
Ивайло Вълков

[1] http://linux.mgberon.com/