info-chinese

[Info-chinese] אודשנים לפרוייקט חדש בתח ום היצירה והזמר הישראלי והים תיכ

From: avi
Subject: [Info-chinese] אודשנים לפרוייקט חדש בתח ום היצירה והזמר הישראלי והים תיכוני. *649%
Date: Fri, 13 Apr 2007 02:13:56 +0300

הי,  אני מתנצל מראש על הפניה הלא שגרתית ...

שמי רובי ראובני, ואני המנהל הכללי של אולפני שיר בעצמך- Shir4u.co.il.                                                              ./*

בימים אילו אנו מריצים פרוייקט חדש לייעוץ והכוונה לכשרונות חדשים בתחום הזמר הישראלי והים-תיכוני.

הפרוייקט נעשה בשיתוף עם המפיק והאמרגן אשר ראובני, שיצג ומייצג את האמנים המצליחים ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית אי פעם.

מטרת הפרוייקט היא יצירת תכנית פעולה יחודית לאמן - בעל פוטנציאל בלבד- כדי להתחיל בתהליך של חדירה לקהל על ידי הופעות, ועבור היוצרים שביניכם- דרך פעולה להגיע לחשיפה מירבית עם השירים שכתבתם.

הפרוייקט מיועד ל:

*בנים ובנות כאחד

*בכל טווח הגילאים

*בעלי כישרון שירה ויכולת הופעה על במה או כישרון בכתיבת שירים

*למי שבאמת יש שאיפה להצליח בגדול

אז נראה לך שזה מתאים לך - נשמח להזמינך לאודישן אצלנו באולפנים.
במהלך האודישן ניתן לך לבצע הקלטת אולפן, ובשלב הבא נוכל לתת לך יעוץ אישי - כל זאת ללא כל עלות מצידך.

כיצד נרשמים לאודישן ??

יש לשלוח מייל ל address@hidden עם השם מלא שלך, גיל +טלפון נייד.

אנו נתקשר אלייך ונזמינך לאודישן.

בהצלחה !