mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] Talen vr webpagina's: meer dan enkel nl-NL?

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] Talen vr webpagina's: meer dan enkel nl-NL?
Date: 10 Apr 2003 09:56:19 -0000

On Thu, 10 Apr 2003 11:36:11 +0200
Mattias Campe <address@hidden> wrote:
[snip]
> Nu bezoek ik een website die geen Nederlandstalige versie heeft, maar
> wel een Franse en een Engelstalige. Die website kan helemaal niet weten
> welke van die twee m'n "beste" taal is, daarom moet de browser de
> website tonen welke volgorde de gebruiker wenst.

Klopt, dat moet de browser doen. Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat de site
moet terugvallen op _een_ taal, als geen van de in de browser ingestelde
talen beschikbaar is. (Apache heeft hier mogelijkheden voor.)

> Toegegeven, standaard terugvallen op een Engelstalige versie zal
> wellicht in de meeste gevallen een goede keuze zijn :).

Dat bedoelde ik te zeggen ;-).

--
Regards,
Aurelus (atmmdotst)          B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236