mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] bugfix voor 1.3

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] bugfix voor 1.3
Date: 2 May 2003 07:22:26 -0000

On Fri, 02 May 2003 00:46:07 +0200
Kris Steenhaut <address@hidden> wrote:

> Ik heb hier wel een probleem. Wanneer ik langnlnl-nieuw.xpi probeer
> af te halen, dan gebeurd er niets (ook met de andere bestanden
> trouwens). Ik heb dan maar het bestand met Opera afgehaald. Wanneer
> ik dan bestand --> bestand openen kies, dan verschijnt de mededeling
> "gestopt" in de titelbalk.

Vreemd.. bij mij gaat het wel goed. (Gewoon direct vanaf de site.)
De versie van de Mozilla site werkte toch goed met OS/2? Deze versie
is precies hetzelfde, op de verbetering na.

> Enig idee wat er aan de hand is?
>
> (Ik werk hier met mozilla voor OS/2)

Kent OS/2 het idee van "permissies" op bestanden, of zijn alle bestanden
van iedereen, zoals in DOS? Je zou ook kunnen proberen om de oude vertaling
eerst te verwijderen.

--
Regards,
Aurelus (atmmdotst)          B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236