mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] bugfix voor 1.3

From: Kris Steenhaut
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] bugfix voor 1.3
Date: Fri, 02 May 2003 12:53:41 +0200

Aurelus schreef:

Ik heb hier wel een probleem. Wanneer ik langnlnl-nieuw.xpi probeer
af te halen, dan gebeurd er niets (ook met de andere bestanden
trouwens). Ik heb dan maar het bestand met Opera afgehaald. Wanneer
ik dan bestand --> bestand openen kies, dan verschijnt de mededeling
"gestopt" in de titelbalk.

Vreemd.. bij mij gaat het wel goed. (Gewoon direct vanaf de site.)
De versie van de Mozilla site werkte toch goed met OS/2? Deze versie
is precies hetzelfde, op de verbetering na.
Ik kan alles afhalen eender waar en wanneer, uitgenomen de bewuste *.xpi bestanden.

Enig idee wat er aan de hand is?
(Ik werk hier met mozilla voor OS/2)

Kent OS/2 het idee van "permissies" op bestanden, of zijn alle bestanden
van iedereen, zoals in DOS?

Zo is het hier toch ingericht ja.

Je zou ook kunnen proberen om de oude vertaling
eerst te verwijderen.

Hoe doe je dat volgens de regels van de kunst?

--
Groeten uit Gent,

  Kris