mozilla-nl-dev

RE: [Mozilla-nl-dev] Mozilla 1.4

From: Witte T.C.
Subject: RE: [Mozilla-nl-dev] Mozilla 1.4
Date: Sat, 26 Jul 2003 10:53:29 +0200

Kris Steenhaut wrote:
> [...]
[snip]

>... en het is eigenlijk veel eenvoudiger op te lossen door vooraf het
>bestand:
[snip]
>15-07-03 14:57      4.803.125      0 a---  XUL.mfl
>
>te wissen.
>Noteer ook dat dit bestand zich gaandeweg tot onfatsoenlijke proporties
>opblaast. Ik raad iedereen aan het eerst gegenereerde (van ongeveer 2
>Mb) te bewaren en dat van tijd tot tijd terug te zetten. Ik merk
>trouwens dat ik weer aan de beurt ben.

Als je een oude versie van dat bestand gebruikt, worden waarschijnlijk
ook oude instellingen gebruikt. Het bestand is namelijk een soort
cache/buffer voor de instellingen (instellingen uit andere bestanden worden
ingelezen en in XUL.mfl weggeschreven op zo'n manier dat Mozilla ze snel
kan laden; Mozilla hoeft dan niet meer te kijken naar die andere, 'echte'
bestanden).

Het is veilig om het bestand weg te halen, en Mozilla een nieuwe versie
ervan aan te laten maken (dat gaat vanzelf). Dit zou dan ook een oplossing
voor het probleem moeten zijn. (Het oorspronkelijke probleem is dan dus dat
Mozilla het XUL.mfl niet bijwerkt voor de nieuwe (taal)instellingen.)

Met groet,
Taco