savannah-hackers

Re: [Savannah-hackers] savannah.gnu.org: submission of Departamental Vis

From: Marcos Legido
Subject: Re: [Savannah-hackers] savannah.gnu.org: submission of Departamental Vision
Date: Tue, 4 Dec 2001 11:37:56 +0000

Hola:

He visto tu envio de proyecto a Savannah y tal vez pueda interesarte usar
las posibilidades para el desarrollo de proyectos que tenemos en GNU España.
GNU España es un buen lugar para los proyectos desarrollados por
programadores de habla hispana.

En nuestras paginas (http://es.gnu.org/) podras ver los elementos con los
que contamos. Si tienes alguna duda, por favor comunicamelo.

I have seen your project's application in Savannah and perhaps you want to
use the facilities for projects development from GNU España. It's a good
place for projects developed by spanish-language programmers.

In own web pages (http://es.gnu.org/) you can see the possibilities which
we have. If you have any doubt, please tell me.

Salut.