Re: [Serbiangnome-lista] ispravljanje prevoda

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] ispravljanje prevoda
Date: Wed, 3 Sep 2003 07:07:16 +0200

Autor: Slobo <address@hidden> [S]
MsgID: address@hidden
Datum: Tue, 2 Sep 2003 00:02:53 +0200

S> Mislio sam da veceras pocnem da saljem poruke (prijave gresaka u
S> prevodima)
S>  odrzavaocima prevoda. Greske se mogu prijaviti na
S>  http://prevod.org/greske. Pre prijave pogledajte spisak vec
S>  prijavljenih gresaka i prenesite najnovije po datoteke (wget -m
S>  http://pevod.org/download). Vreme mi dozvoljava da email saljem dva
S>  puta dnevno ali ako bude potrebe - snaci cu se.

Ja videh da trebam da ispopravljam zatvarajuće navodnike u svim mojim
prevodima. To ću da uradim čim nateram Cream da radim sa gVIM-om sa Gtk9
2.x verzijom, baš zbog pronađi i ispravi funkcije, da bih videš ota kucam u
dijalozima za pretragu ćirilicim. Znači, za dan ili dva, moj ću za sada
uočeni problem da odradim, a i prečešljaću prevode detaljno za ispravkama
pomenutih fraza.

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
 Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX