[Serbiangnome-lista] Ажурирано ем есто Уликса

From: Страхиња Радић
Subject: [Serbiangnome-lista] Ажурирано ем есто Уликса
Date: Wed, 15 Oct 2003 16:40:26 +0200

        Они који прате Уликсово еместо могли су да примете да је исто данас
ажурирано. Наиме, данас сам поставио нову верзију, са избрисаним речима
„Линукс“ (све су постале „чисти“ „ГНУ“, па и „Уликс — Српски ГНУ“), са доданим
Милошевим Манифестом Уликса, и са још пар измена естетске природе (коначно сам
поставио црни текст уместо оног „плаветног“ ;^) ). Такође сам и урадио једно
безобразно „ln -s nase_pismo/slike/ slike/“, тако да се сада и све слике виде
са странице Уликса.

        Ова порука иначе припада искључиво друштву uliks-nase-pismo или чак
uliks-p-javna, али због Слобе из Српског Гнома поруку прослеђујем и тамо. Када
ми пошаље његове измене, драге воље ћу их укључити.

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,