Re: [Serbiangnome-lista] OpenOffice Native Lang

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] OpenOffice Native Lang
Date: Wed, 15 Oct 2003 19:36:56 +0200

Дана среда, 15. октобар 2003. 09:20:09 CEST, address@hidden написа:
Pa svako ko hoće da se prijavi nek doda + na svoje ime
+ Tanović Branko

+ Danilo Segan :-)

(Ali nadam se da zainteresovanost za ova pitanja ne znaci da moramo i da koristimo OpenOffice: kada Gnumeric ne bude dovoljan za moje potrebe, ili ako OpenWriter ikad prevazidje TeX [da bas ;-], onda cu mozda i poceti da koristim te programe; do tada sam samo zainteresovan da pomognem u prevodu i lokalizaciji :-)

Strahinja, koliko mi je poznat postupak rada u OpenOffice.org, "dodela koda jeziku" podrazumava *zvanicna* izdanja na srpskom jeziku. To istovremeno znaci i dobijanje stranice sr.openoffice.org, ili vec tako nesto.

Ziveli,
Danilo