Re: [gnu-pl] Jarku, mozesz zajrzec? ("Schools..." zmienione)

From: Wojciech Kotwica
Subject: Re: [gnu-pl] Jarku, mozesz zajrzec? ("Schools..." zmienione)
Date: Mon, 2 Feb 2004 12:59:35 +0100

Dzięki. Naniosłem.
Przepraszam, że nie ma w raportach, ale byłem zmuszony dołożyć odfiltrowywanie
wszystkiego, co sam zmieniam na serwerze GNU. Zmiany w związku z przejściem
z HTML 3.2 na XHTML dają tak wielkie pliki różnic, że raport z pojedynczego
dnia wychodził ponad 100-kilobajtowy. Mam nadzieję uporać się z całością
w ciągu najbliższych dwóch tygodni i przywrócić wysyłanie na listę informacji
także o własnych zmianach jak wrócą do normalnych wielkości.

Można Cię, Jarku, namówić na coś małego do przetłumaczenia? ;)

--
HQ