Re: [gnu-pl] Jarku, mozesz zajrzec? ("Schools..." zmienione)

From: Wojciech Kotwica
Subject: Re: [gnu-pl] Jarku, mozesz zajrzec? ("Schools..." zmienione)
Date: Tue, 3 Feb 2004 14:45:43 +0100

3 lutego 2004 14:29, rekrutacja napisał:
> Jednak w wolnej chwili sprobuje zajac sie krociutkim tekstem Lawrence'a
> Lessiga http://www.gnu.org/philosophy/lessig-fsfs-intro.html

Zaraz dopisujÄ™ do zarezerwowanych.

> Przy okazji - czy ktos podejmowal proby tlumaczenia biografi Stallmana?
> http://www.faifzilla.org/

Pod koniec minionego roku wyszła drukiem, wydał Helion, duża czcionka,
dość poręczny format, ok.40 PLN. Wersja on-line:
  http://stallman.helion.pl/

> http://www.gnu.org/philosophy/stallman-kth.html
> Widzialem ze ktos zaczal to robic

Artur Skura.

> - zostalo to porzucone?

Tak by niby wynikało z: "Tłumaczenia nie mam siły dokończyć, uch.
Długie pieroństwo". Ale wierzę, że to nie jest ostatnie słowo :-)

--
HQ