gnokii-users

Bekijk mijn profiel op Facebook

From: Christoph Ruts
Subject: Bekijk mijn profiel op Facebook
Date: Thu, 1 Jan 2009 14:32:00 -0800

facebook
Christoph Ruts
Christoph Ruts heeft:
4 vrienden
0 foto's
0 notities
0 berichten op het prikbord
1 groep

Bekijk mijn profiel op Facebook

Hoi gnokii-users,

Ik heb een Facebook-profiel gemaakt waarop ik mijn foto's, video's en evenementen kan plaatsen en ik wil je als vriend toevoegen, zodat jij het ook kunt zien. Je moet eerst lid worden van Facebook en zodra je lid bent, kun jij ook je eigen profiel maken.

Bedankt,
Christoph

Klik op onderstaande link om je te registreren voor Facebook:
http://www.facebook.com/p.php?i=1327935977&k=5VC4ZV53QX4M5BAHVGZXRW&r
Deze e-mail bevat reclame. Als je in de toekomst geen reclame wilt ontvangen van Facebook, kun je je uitschrijven. Het adres van het kantoor van Facebook is 156 University Ave., Palo Alto, CA 94301.