[Cuadrantes-espiral] Fwd: Re: favorsill?

From: Quim Gil
Subject: [Cuadrantes-espiral] Fwd: Re: favorsill?
Date: Wed, 6 Nov 2002 11:53:26 +0000 (GMT)

Javier ¿puedes crear un usuario en el nuevo servidor
para Quim Pagans? Con todos los permisos necesarios
para poder instalar Everything2, pofavó. Tienes su
email, y Quim el email de javier es
address@hidden . Presentaciones hechas para
lo que sea necesario.

Quim es de toda confianza, he trabajado años con él y
dice que este fin de semana se podría poner en ello.

Quim, encara que fos el cap de setmana vinent, cap
problema.  :)

I MOLTES gràcies. Espero que la feineta aquesta
serveixi d'alguna cosa per a Imente.

Quim

Everything you'll ever need on one web page
from News and Sport to Email and Music Charts
http://uk.my.yahoo.com
--- Begin Message --- Subject: Re: favorsill? Date: Wed, 06 Nov 2002 12:46:44 +0100
Porto un mes que tela marinera, pero el everydevel m'interessa per
iMente. Si podeu esperar a aquest cap de setmana puc venir una
tarda i mirar que s'hi pot fer.

Si us va be em podeu crear el usuari i enviar-me les dades.

Tot i això, no crec que els tecnics de desdeamerica tinguin
massa problema per instal.lar-ho. Només que sapiguen php, C o ASP
haurien de saber instal.lar-ho. Es cuestió de llegir-se els
manuals i els faqs.

Amb aquestes instal.lacions no es necessari saber el llenguatge
amb que esta fet. Amb una mica de sentit comú i una canya es pot
fer, però bé.

No et deuries enfadar amb lo de CiberHippies?! :)

quim.

--
Quim Pagans
http://imente.com