Re: [colinaroja] ¿Cómo ayudar a la Acampada Granad a?

From: address@hidden
Subject: Re: [colinaroja] ¿Cómo ayudar a la Acampada Granad a?
Date: Sat, 21 May 2011 21:42:31 +0200

Asunto:         [cominterm] direct to the action
Fecha:  Sat, 21 May 2011 19:40:32 +0200
De:     Elle Punset <address@hidden>
Responder a:    address@hiddennet
Para:   address@hiddennet

International commissions of the various camping are organized into one,
with the help of the web http://takethesquare.net.
This chat channel on freenode called # takethesquare
The mailing list is address@hiddennet
<mailto:address@hiddentakethesquare.net>.
to register https: / / lists.takethesquare.net
contact all the cities that have taken the places
http://tomalaplaza.net/lista-de-ciudades-que-ya-han-tomado-la-plaza/ to
know to know if they are simply supporting or already are as organizing
meetings and to submit all your media content.
Also as a group of hackers support in areas where they need more support
You need to know what actions are under way in every place and
agglutinate in takethesquare for the movement overall shape of

that starts the web to work.
thank you very much

Las comisiones internacionales de las diferentes acampada se organizan
en una sola, con la ayuda de la web   http://takethesquare.net.
El canal de chat esta en freenode se llama #takethesquare
La lista de correo es  address@hiddennet
<mailto:address@hiddentakethesquare.net>.
para registrarse
https://lists.takethesquare.net/mailman/listinfo/cominterm
. Queremos
contactar con todas las ciudades que han tomado las plazas
http://tomalaplaza.net/lista-de-ciudades-que-ya-han-tomado-la-plaza/
para saber para saber si estan simplemente dando apoyo o ya se estan
organizando como asambleas, y que remitan todo su contenido mediático.
Tambien como grupo de hackers apoyar en aquellos lugares donde necesiten
más soporte técnico
Es necesario saber que acciones se estan llevando en cada lugar y
aglutinarlos en takethesquare para que el movimiento tenga forma de
forma global

que empieze la web a funcionar.
muchas gracias