probleem met starten van lilypond

From: Katrien de Vos
Subject: probleem met starten van lilypond
Date: Tue, 21 Sep 2004 22:54:57 +0200

Ik hoopte snel een test te kunnen doen met lilypond. Alles gedownload en geïnstalleerd onder windows XP. Met note pad een test.ly gemaakt. Onder cygwin werkte ls test.ly correct. Maar lilypond test.ly geeft als resultaat dat lilypond een fout commando is. Ik kan lilypond.exe ook niet vinden. Kan dat? Waar zou dat moeten staan; welk pad moet ik eventueel opgeven? Of is lilypond.exe niet mee geïnstalleerd?

Ik hoop dat je me snel kunt helpen!

Met vriendelijke groet,

Jaap de Vos