ordbanken-diskusjon

[ordbanken] Intransitive verb

From: Ketil Kvifte
Subject: [ordbanken] Intransitive verb
Date: Tue, 02 Oct 2012 21:34:46 +0200

Hei

Eg ser at nynorskordlista på nett er rar på det transitive verbet å hengja/å
henga og det intransitive verbet å henga. Kvifor er det valfri -gj- i det
transitive, men ikkje det intransitive? Eg har ikkje slått opp om det er ein
feil, om det var endring i ny reform, eller om det "alltid" har vore slik. Eg
meiner det var litt rart.

Vil undersøkja meir seinare. Tenkjer testing av eldste og nyaste versjon av
programmet ordbanken er på sin plass.

Ketil