ordbanken-diskusjon

Re: [ordbanken] Intransitive verb

From: Karl Ove Hufthammer
Subject: Re: [ordbanken] Intransitive verb
Date: Fri, 05 Oct 2012 23:27:39 +0200

fr. den 05. 10. 2012 klokka 23.21 (+0200) skreiv Karl Ove Hufthammer:
> Siste eksempelet viser at det ikkje nødvendigvis berre er å fjerna ein j
> for å få den intransitive forma. Eit anna eksempel er setja/setta (men i
> vert for øvrig forskjellen enkel eller dobbel konsonant – å seta eller å
> setta.)

For øvrig inneheld fullformsordlistene til Norsk ordbank informasjon om
orda er transitive eller intransitive, men desse kodane vert fjerna før
Ordbanken-programmet får sett dei (delvis fordi dei er kompliserte og
mange, og vil gjera ting uoversiktleg, og delvis fordi eg ikkje heilt
forstår dei). Eksempel:

verdsetje       verdset verb pres <trans1> <trans2> <ditrans5/til> <adv14>
normert

utsetje utsett  adj <perf-part> m/f ub eint <trans1> <refl9/for> <ditrans5/for>
normert

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/