Re: [Serbiangnome-lista] I josh nekoliko stvari...

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] I josh nekoliko stvari...
Date: Sun, 4 May 2003 21:35:17 +0200

Autor: Danilo Segan <address@hidden> [DS]
MsgID: address@hidden
Datum: Sun, 04 May 2003 20:00:43 +0200

DS> Meni se više sviđa kada piše ,,zvučni zapis``, ali nisam siguran
DS> za ostale. Ako treba da bude kratko, onda neka bude samo ,,AIFF
DS> zvuk``. Da ,,snimak`` nema tako mnogo značenja, moglo bi i ,,AIFF
DS> snimak``, ali...

Usvajamo/neusvajamo? Maso? :) L&M, uradio sam MIME prevod, pa ko ima
vremena :] neka ga pokupi i detaljno pregleda. Prevodio sm brzo pa mi
generalno izgleda da nije puno toga kako treba. Puno stvari nisam preveo
(Recimo 'OpenOffice.org Write' nisam preveo, samo što sledi iza: dokument).
Ima još gomila ovakvih, a i nekoliko stvari koje sam preveo mišljenja sam
da nebi trebalo, samo sada ne znam šta je to bilo :o Ima i nečega što nisam
uopšte znao kako bih preveo :(

DS> Pa to nije u redu! :-) Već imamo nekoliko ne-GNOME-CVS programa na
DS> Prevod.org (Gaim, Straw), pa treba i taj tvoj prevod da nam pošalješ.

OK. Poslao već :)

DS> Otvoriću novu kategoriju za sve Gnom i Gtk+ programe koji se ne nalaze
DS> u cvs.gnome.org, pa ću tu da ih smeštam (glavni je problem adresa
DS> .POT fajla koja se automatski generiše za sve iz Gnomovog CVS-a, a to
DS> ste možda već primetili da ne valja za Gaim i Straw).

Ja za Clawsa ažuriram CVS povremeno, koliko da mi ne bude mnogo kad se
'zamrzne' CVS pred izbacivanje nove podverzije. U ovim ažuriranjima obično
ponešto izmenim, da bi zvučalo bolje i jasnije, tako da je sada prevod
doteran do nekih recimo 85% savršenosti. Ima jedan deo kod sintakse za
naprednu pretragu t.j. sortiranje gde sam preveo 'S' koje ne treba da se
prevodi, ili beše treba... :( :)

DS> Sylpheed-Claws je sada ubačen, i preporučujem da ga ti preuzmeš kako
DS> bi postao i ostao ,,zadužen za održavanje`` (maintainer).

OK, rekoh...

DS> Zapravo, i Gaim i Straw će biti prebačeni ovde, a svi vaši predlozi
DS> za ovu kategoriju (razno/sve) su svakako dobrodošli.

Evo ja odmah predlažem i Gentoo, mada koliko mi se čini još nema
lokalizacije za njega. Ja sam nešto probao, ali mi je smorno da ga radim, i
onako aktivno radim Clawsa pa nebih da komplikujem sebi :) Trebalo bi jedan
koleza da uzme Pan-a od Zolike da radi, sad ne znam da li će i kad će :)
Toltan bi trebao valjda da se seli u Evropu pa čovek nema vremena ni za
sebe a kamoli za prevode. Baš ću sad da mu javim o čemu se radi...

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 10479486
 Registered Linux User 280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX