Re: [Serbiangnome-lista] Recnik "zakljucanih" prevoda

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Recnik "zakljucanih" prevoda
Date: Thu, 2 Oct 2003 10:37:10 +0200

среда, 01. октобар 2003. 15:48:06 CEST — Igor Nestorović написа:
Danilo,

Mozda je dobar predlog da na prevod.org uvedemo recnik reci za koje je postignut uslovan koncenzus. Nesto poput "code freeze" u radu na
kernelu, koji vazi do pokretanja sledeceg cilkusa, u nasem slucaju
prevodjenja.

Naravno, pocetna ideja je i bila da se to uradi (pogledaj uputstva i pominjanje 'utvrdjenih' reci).

Tu je i veci deo podloge za to (baza je spremna, samo treba napraviti sucelje na stranici).

Ipak, najverovatnije ce recnik doziveti malo vecih izmena, bice prebacen na OSNY uskoro (kako bismo delili *bazu* sa prevodom KDE-a, ne i izabrane reci), i dobice podrsku za ovakvo oznacavanje reci *po projektu* (znaci, dobijemo cetvoroprsto stopalo pored reci koje mi volimo ;-).

Nazalost, sada sam u jeku ispitne sezone, te sve ovo mora malo da priceka.

Ziveli,
Danilo